۱۳۹۳ آبان ۷, چهارشنبه

فارس نیوز و 20:30 موثق ترین منابع خبری در ایران




سال 88 که مهدی کروبی گند قضیه کهریزک و تجاوز در زندان ها را در آورد، بلافاصله بیست و سی یک گزارشی پخش کرد و گفت که کل قضیه را از بیخ و بن دروغ است. یک جورایی زیر لحافی و در ملحفه گفت که مهدی کروبی عقل درست درمانی ندارد. از شما چه پنهون فردایش چرخ ماشین بنده حقیر پنچر شد و رفتم آپاراتی آقا مجید. بهتر از شما نباشه خیلی پسر گلی این آقا مجید. خلاصه آقا مجید همین طور که داشت به چرخ ما ور می رفت، اوس اصغر، همسایه آقا مجید، آمد چایی بخورد و ایستاد به اختلاط کردن. موضوع بحث شون هم همین تجاوز توی زندان ها بود. من هم برای اینکه نقش دسته بیل را ایفا نکرده باشم، گفتم بیست و سی دیشب از بیخ قضیه را تکذیب کرده. هنوز حرفم تمام نشده بود که آقا مجید گفت پس حتما یک اتفاقی افتاده است. حالا منظور من این نیست که قشر آپاراتی از سیاست و کیاست و حکومت داری سر در نمیارد ولی مطمئنم این آقا مجید صبح تا شب کار کنه به زور می تونه نون زن و بچه اش را جور کنه. چه برسه بخواهد سیاست مملکت را دنبال کند. به هر حال آقا مجید، آپاراتی محله ما به قول خودش هم همه اخبارش را از بیست و سی می گیرد. فقط برعکسش را قبول می کند. یعنی اگر بیست و سی یک چیزی را تکذیب کرد، می فهمد که یک خبری هست. فارس نیوز هم دقیقا همین است. حتما یک اتفاق مهمی باید بیافتد تا فارس نیوز بیاید تکذیب اش کند. به قولی می گویند چوب را که برداری، گربه دزده فرار می کنه. داستان بیست و سی و فارس نیوز هم همینه. کلا ماست مالی کردن و ماله کشیدن جزء وظایف تعریف شده شان است. یعنی بهترین اخبار روز کشور را از موثق ترین منابع می توان در بیست و سی و فارس نیوز پیدا کرد. فقط باید بلد باشید که چطوری خبر واقعی را استخراج کنید. البته یک سری سایت ها هستند مثل رجا نیوز که کلا تو یک دنیای دیگر زندگی می کنند. سراغ شان نروید بهتر است.

حالا در مورد این قضیه اسید پاشی هم باید دید اینها دارند چی را تکذیب می کنند. با توجه به موارد تکذیبی و اینکه به شدت با انتشار اخبار اسید پاشی برخورد می شود، من نتیجه می گیرم که اسید پاشی مبارزه سازمان یافته برای مبارزه با بد حجابی بوده و مقامات جمهوری اسلامی هم از محرکان اصلی این ماجرا بوده اند. حالا شما ببین من کی گفتم، فردا هم می خواهم بروم با آقا مجید چک کنم که مطمئن شوم برداشتم درسته بوده.  

۱ نظر:

  1. هردوی این ها از پست فطرت ترین و دروغگوترین رسانه ها هستن.

    پاسخحذف

نظر بدهید