۱۳۹۳ مرداد ۲, پنجشنبه

شوشول ملت و گشت انصار حزب الله




از وقتی چنگیز خان احمدی نژاد از سلطنت پایین کشیده شد و رفت دَدَ، ملت همیشه در صحنه سوژه برای جک ساختن ندارند و بازارشان خوابیده است. در چنین کسادی بازار است که مسائل جزیی تری مثل موسیقی و حقوق زنان و نیچه و آلبرتعلی شریعتی و دیزی پزی نبش میدان انقلاب در شبکه های اجتماعی بیشتر به چشم می آیند. ولی خوب همزمان بچه حزبل و حاج مقدادها هم این چیزها را می بینند و راه می افتند به پاچه گرفتن. یکی فیلم کنسرت ناظری را توی یوتیوب می گذارد. بر و بچ بسیج هم می ریزند کنسرت بعدی را تعطیل می کنند. یا مثلا موقع پخش زنده بازی والیبال، دو سه تا ممه از زیر دست سانسورچی های سیمای میلی در می رود. ملت سوتی های صدا و سیما را گلچین می کنند و می گذارند توی فیسبوک، حاج ضرغام هم مجبور می شود که چهار تا سانسور چی دیگه استخدام کند و اصلا گند بزنند به بازی از بسکه تماشاچی سکسی دارد. یکی می آید آزادی های یواشکی اش را توی فیسبوک منتشر می کند. چماق بدست های انصار حزبل هم در مجلس قانون تصویب می کنند که با اجازه شرعی و قانونی باطوم تو ماتحت مردم فرو کنند. در واقع، این جمهوری اسلامی هر چی دارد از همین گیر دادن های الکی دارد. یک دفعه می بینی همه چاپلوسان درگاه مولا ولی فقیه گیر می دهند به شومبول مردم که آی ملت باید خط تولید بچه راه بیاندازید. ولی از حق نباید گذشت، مردم هم دست کمی از حکومت ندارند. فقط منتظرند یک چیزی ممنوع شود تا لجبازی کنند. به قول فیروز کریمی که می گفت فوتبال ما همش شده بکش بکش. سیاست ما هم شده بکش بکش. حکومت تا یک گندی بالا می آورد، یک چیزی علم می کند، مردم را یک شبه چنان جوی می گیرد که گویی یک شبه می خواهند دماوند را از تهران ببرند قم، بلکه مناطق سرسبز شمال پهناور تر شود. جوهایی که دو روزه می خوابد. گند حکومت هم فراموش می شود و چیزی که چون دماوند پابرجاست دزدی های میلیاردی است و آقازاده ها و مملکتی که نفت و منابعش که هیچی، دریاچه ها و محیط زیستش هم به گا رفته است. 


 حالا یک سری این وسط گیر داده اند که آی ملت عکس عشق و حالتان را توی اینترنت نگذارید. بهانه دست داروغه شهر ندهید. بگذارید آزادی های یواشکی مان همان یواشکی بماند. همان کنج خانه تان بشینید عرق سگی تان را بخورید. صدایش را در بیاورید، همین دو تا استکان عرق را دیگر نمی توانید بخوریدها. آنقدر مملکت خر تو خر شده که این بچه آخوندها شتر سواری که می کنند هیچی، اصلا شرم هم ندارند که شتر سواری دولا دولا می شود یا نمی شود. برای نمونه پسر امام جمعه شوش که پول ملت را بالا کشیده بود و برایشان روضه می خواند.
آقاجان درست است که وقتی بی قانونی است، شما می توانی یواشکی عرقت را بخوری و عشق و حالت را بکنی. اما مطمئن باشید که سود این بی قانونی ها می رود توی جیب کله گنده ها و دودش میرود آنجای تو که باید برود.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر بدهید