۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه

بازتاب اعدام دو جوان ایرانی در رسانه های دنیا


همیشه بعد از کوچکترین اتفاق مثبت در ایران، صدا و سیمای ایران کوچکترین بازگویی این خبر در رسانه های دنیا را به عنوان بازتاب گسترده خبری به خورد مردم می دهد. البته کارکنان صدا و سیما از تکنیک های فوق تخصصی برای پیدا کردن این بازتاب گسترده استفاده می کنند. ولی برای پیدا کردن اخبار در مورد اعدام دو جوان ایرانی تنها کافی است که در بخش اخبار سایت گوگل کلمه ایران و اعدام را جستجو کنید.

این خبرگزاری گزارش مفصلی از این واقعه منتشر کرده و حتی صحنه اعدام را با جزییات شرح داده است. در ادامه گزارش، صحبت های کسانی که به تازگی  مورد حمله زورگیران واقع شده اند بیان شده که بصورت خلاصه بیان گر افزایش جرایم خشن در ایران است و اینکه مردم خواستار برخود شدیدتر با این موارد هستند. همچنین این وبسایت ذکر می کند که مسئولان انتظامی ایران دولت را مقصر افزایش جرایم می دانند ولی اعدام این دو جوان به درخواست سیاستمداران و مسئولین برای ایجاد آرامش انجام شده است. 

مراحل اعدام با جزییات و همراه با عکس و ویدیوو شرح داده شده و ذکر شده است که عمل دزدی به خاطر فقر انجام گرفته است. و در نهایت اینکه اعدام این دو نفر بر اساس قانون ایران بوده است. اگر به نظرات زیر این لینک توجه کنید و آنها را بر اساس رای مثبت مرتب کنید خواهید دید که عده زیادی خواهان اجرای اعدام در ملا عام در انگلیس هستند!!!

به گزارش این گروه خبری، اعدام این دو جوان پس از انتشار ویدیوو حمله آنها بر روی یوتیوب و طی مراحل قانونی انجام گرفته است. به عبارت دیگر از گزارش این وبسایت می توان برداشت کرد که در ایران هر کسی کوچترین دزدی خشنی انجام دهد اعدام می شود. 

به گزارش این وبسایت پس از انتشار تصاویر دزدی در یوتیوب، موجی از اعتراض در ایران به وجود آمد. فشار حاصل از مردم باعث شد که پرونده با جدیت پیگیری شود و مراحل قضایی به سرعت طی شود. همچنین در این گزارش آمده است که فقر عامل دزدی بوده است. نکته جالب در این وبسایت کامنت های زیر این خبر است که تقریبا تمام آنها از اعدام این دو نفر دفاع کرده اند و خواهان انجام اعدام در ملا عام در آمریکا هستند!!!

این وبسایت مراحل این حادثه شامل انتشار ویدیوو در یوتیوب، خشم عمومی، درخواست اشد مجازات از طرف رییس قوه قضاییه، محاکمه قانونی و در نهایت اعدام را شرح داده است.

این وبسایت هم این حادثه را شرح داده و اینبار هندی ها خواستار اجرای اعدام در ملا عام در هند شده اند!!!


وبسایت های زیر هم به ذکر این واقعه پرداخته اند:



کرمکی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر بدهید